Nog 2 weekjes aftellen - Reisverslag uit Soest, Nederland van Jolanda Smeets - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes aftellen - Reisverslag uit Soest, Nederland van Jolanda Smeets - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes aftellen

Door: Jolanda Smeets

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

22 December 2012 | Nederland, Soest

Het is bijna zo ver!
Na een lange tijd aftellen is het nu nog maar twee weken.
De kerstvakantie is begonnen en dat betekent de laatste voorbereidingen treffen, inpakken en wegwezen!

Hoe spannend!
Eerst moet ik nog afscheid nemen van vrienden en vriendinnen want die vier maanden niet zien is niet niks.
Gelukkig komt Emma al op de tweede dag langs vanuit Curacao!
Samen met haar broer komen ze ons anderhalve dag vergezellen en kunnen we even flink bijkletsen. Want Emma en ik hebben elkaar al 3 maanden niet gezien. En na dit bezoek zal ze weer vier maanden zonder mij moeten :p

Mijn stage groep is groep 1,2 geworden. Ik heb zelfs al prentenboekjes in het Papiamento! Ik zit dus al regelmatig thuis te oefenen. Papiamento leren spreken is een hele klus want zo talig ben ik niet. Maar ik wil toch een basis hebben voordat ik aankom.

Naast mijn stage gaat er flink gewindsurft worden. En gister heb ik daarvoor nog een cadeautje gekregen! Een nieuwe trapeze mocht ik uitzoeken, yes! En met de windvoorspellingen kan ik hem morgen al uittesten op het water!


  • 23 December 2012 - 00:55

    Emma:

    Tot bijna op Bonaire! Liefs Emma

  • 24 December 2012 - 00:46

    Sven:

    Leuk hoor!!
    De tijd vliegt voorbij.
    Dat gaat genieten worden..
    Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Jolanda

Actief sinds 02 Dec. 2012
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 11580

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Mei 2013

Internationale stage op Bonaire

Landen bezocht: